Los gritos del pasado

Reprenent la línia inicial que va traçar amb Les filles del fred, Camilla Läckberg ens torna a traslladar als escenaris d’una Suècia estival per interrompre la calma de les vacances amb un crim en present però que furga el passat. Els sempre càlids i agradables Patrick i Erika Hërstom acompanyen un lector inquiet al llarg d’aquesta història, tacada de misteris i secrets familiars. Poc a poc, Läckberg es consolida amb obres com aquesta com una de les dames negres de la novel·la policíaca sueca.

Diverses històries paral·leles es van desgranant a trompicons, sense deixar entreveure el final d’una novel·la que combina la introspecció dels personatges i la intriga de diversos assassinats. L’autora es posa a la pell de tots els seus personatges per fer-ne palesa la humanitat i embolicar el lector curiós en un trencaclosques molt ben quadrat. L’estil d’acció i la sucessió d’esdeveniments sense pausa fa que la novel·la sigui amena i convida a no cessar la lectura per entendre els entramats d’una història on la genètica i els fets ocults del passat tenen un paper fonamental.

Anuncis

3 thoughts on “Los gritos del pasado

  1. Aquest és el segon de la sèrie, molt bé. Jo tinc el tercer a casa comprat abans d’hora, i ara espero que treguin aquest en català (i versió butxaca!) per no perdre’m el fil dels personatges. Però de fet no sé per què m’espero, si el que a mi m’interessa són els crims i no les històries dels personatges, que em sobren completament. Una mica encara, però el 50% del llibre???

    • Doncs em sembla que aquest et decebrà un xic, perquè la combinació és 50-50. A mi, en canvi, m’agrada que no se centri únicament en la història dels crims. Hi ha gustos per tot!

Deixa un comentari

