Elisa Kiseljak

Breu però intensa. En molt poques pàgines, Lolita Bosch narra amb una força i una duresa colpidora la història de l’Elisa, una nena que pateix un episodi terrible que la marca per a tota la vida. És una novel·la que combina la cruesa de la realitat amb la dolçor d’una infantesa estruncada i que determinarà per sempre la protagonista. L’autora utilitza un estil directe i sincer que xoca des d’un bon principi però que s’amotlla sense fissures a l’essència de la novel·la. La història no és fàcil ni bonica, però és d’aquelles que cal saber i cal llegir per conèixer totes les vessants de la realitat que ens envolta.

3 thoughts on “Elisa Kiseljak

  1. La veritat és que em va agradar molt, quan la vaig llegir; però després no he llegit res més de la Lolita Bosch.

    Vinga, una abraçada!

    Et llegeixo,

    SU

  2. Un cop de puny a l’estómac, però m’agrada molt com la Lolita Bosch descriu una història tan crua. Jo el vaig llegir fa poc i encara el tinc molt viu…

  3. Retroenllaç: Una terra solitària | Un racó per llegir

Deixa un comentari

