Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuéramos tu y yo

La primera obra literària d’Albert Espinosa em va agradar, però aquesta segona m’ha decebut. L’he trobada massa fàcil, escrita sense massa implicació en el cas de l’estil i amb una trama superficial.  M’ha semblat una trampa que reprodueix el discurs predominant d’El món groc i que no explica res de nou. M’agraden les idees de l’Albert Espinosa, però aquest llibre m’ha semblat un conte infantil i repetitiu per a l’èxit que a tingut.

5 thoughts on “Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuéramos tu y yo

  1. L’efecte del Món Groc és l’invers dels grans llibre, que quan més temps passa millor record se’n té, i de vegades una relectura decep perquè el record superava la impressió original. En el cas d’aquest, i és una opinió personal, és clar, em va agradar en llegir-lo, em va deixa bon sabor de boca, però amb el pas del temps m’ha anat semblant més i més ximple i sense sentit. Per això sabia que no llegiria el llibre que cites ara, no tinc ganes que m’inflin més al cap. Amb el teu comentari confirmes la mala espina que em feia el títol.

  2. Ains, l’he tingut a les mans en diverses ocasions i al final mai m’hi he atrevit…ara veig que potser m’estic perdent gran cosa…

  3. A mi també em va agradar “El món groc” però s’ha d’agafar en pinzes com molts llibres d’este tipus.

    Cada cop em posen més nerviosa llibres d’este tipus. Crec que a la vida cadascú ha d’animar-se o tirar endavant a la seva manera, és difícil agafar consells d’altres quan estàs malalt.

    Terra de llibres

  4. Retroenllaç: El bolígraf de tinta verda | Racó per llegir

Deixa un comentari

