Les bruixes d’Arnes

Un altre dels “booms” de Sant Jordi que em fa adonar, un cop més, que no tots els llibres que tenen bona pinta i que per la diada assoleixen un èxit considerable són bons. Les bruixes d’Arnes és un relat amb un to infantil i un deix de fantasia sobre les dones considerades bruixes per la Inquisició. El llibre tempteja la novel·la històrica i les obres juvenils de màgia i aventures, però no acaba de definir-se en cap gènere. Narrat amb una estructura simple i excessivament previsible, predominen els fragments empalagosos que posen en evidència les carències a l’hora d’enganxar els lectors.

Ideal per a…joves amants del còctel “novel·la històrica + fantasia”, tot i que no la recomanaria a gairebé ningú.

Anuncis

7 thoughts on “Les bruixes d’Arnes

  1. Anem per feina que he rebut unes quantes actualitzacions teves i jo sense llegir-les jeje.

    Uff no saps tu la decepció que vaig tenir amb este llibre. El vaig començar i el vaig tornar al cap de poques pàgines a la persona que me l’havia deixat. Crec que no té res a veure amb la publicitat que li han fet. Trobo a més que ha estat una falta de respecte per la gent d’Arnes la veritat… Potser sóc dura, però pocs llibres que s’escriuen d’aquelles terres i a sobre tan lights… no sé si m’explico…

    Jo tampoc el recomaria gaire…

  2. ja se sap què passa mab les novetats… tot sovint deceben. Jo sóc partidrària de deixar-les reposar.

    per cert, has vist que ens han obert una abacus al notre “poble”? més metres quadrats de llibres per triar i remenar !!!

  3. Tot aquest reguitzell de novel·les (pseudo-històriques) fa que m’hagi allunyat del gènere de la novel·la històrica.
    I mira que m’agradava!

  4. Hola Màgia, et trob al racó de la solsida i de seguida m´ha cridat l’atenció el nom del teu blog. He passat i algunes de les lectures que comentes també les he llegides. M’agrades i si no et fa res, t’enllaço al meu blog.
    Et segueixo, una abraçada mallorquina!!

  5. a mi també em va sembla molt suau. Potser si l’encabim als juvenils… però vist el que llegeixen ara els adolescents, potser també el trobarien massa suau.

Deixa un comentari

