Un lloc incert

Per respirar una mica de la novel·la negra nòrdica, he donat una oportunitat a aquesta autora francesa, però l’obra no m’ha agradat. Un assassinat escabrós dóna el tret de sortida a la història, que enllaça fets històrics amb vampirs i venjances.

El comissari Adamsberg és el policia protagonista de torn, però la seva tasca queda molt diluïda: inicia una investigació amb un munt de personatges que l’ajuden (són tants que en algun moment m’he perdut i no sabia d’on sortia qui parlava) i poc a poc va desgranant una intriga que en cap moment m’ha enganxat.

Tot i que alguns detalls m’han fet somriure (l’ús de la paraula “Plog”, l’astuta relació entre alguns protagonistes i les experiències personals del comissari) he trobat que és una novel·la freda i en cap moment se m’ha fet propera. M’ha semblat una història seca, insípida, amb pocs elements que incentiven la lectura.

Malgrat això, és cert que sobre gustos no hi ha res escrit i altres no pensen com jo. Si voleu conèixer-ne una bona crítica, la Mireia n’ha parlat al seu blog.

Ideal per a…amants de còctels estranys com la barreja d’una història de vampirs amb crims escabrosos i intrigues policíaques.

Anuncis

2 thoughts on “Un lloc incert

Deixa un comentari

