El cervell de Kennedy

El cervell de Kennedy

Títol: El cervell de Kennedy
Autor: Henning Mankell
Any de publicació: 2006
Editorial: Tusquets
Pàgines: 344
ISBN: 978-84-8310-352-4

M’estic convertint en una fan incipient de les obres de Mankell i sobretot de la seva sèrie Wallander, però en aquesta novel·la m’ha caigut als peus. La història ressegueix la vida agitada del fill de la protagonista, que ha mort jove. La mare, obsessionada en les causes de la mort, va destapant secrets i descobreix, bàsicament, que les companyies farmacèutiques experimenten amb sud-africans per trobar una medicina a la sida.

La novel·la m’ha recordat els típics best-sellers nord-americans on tot és acció i diàleg combinat amb algun monòleg interior i anècdotes de la protagonista que “estiren” la història. La intriga és mínima i queden molts fils argumentals penjats, sense resoldre. Realment, en aquesta obra, Mankell està desconegut.

6 thoughts on “El cervell de Kennedy

    • Mireia, m’alegro de tornar-te a veure per aquí. Si t’agrada la novel·la negra, Mankell és imprescindible!

  1. Hola,
    Jo sóc una fan de Mankell, però de la sèrie Wallander, els altres els trobo una mica estranys. Aquest que comentes tanbé em va decebre molt i El Xinès, em va agradar més però no es pot comparar amb la magníca La lleona blanca o d’altres de la serie del detectiu.

  2. jo, a mankell el trobo bastant irregular. Amb l’ale al clatell em va agradar molt i en canvi lleona blanca el vaig trobar més fluix. Aquest que comentes no el conec, però sembla que hi podem passar de llarg, no?

Deixa un comentari

