Emma

Emma

Títol: Emma
Autora: Maria Barbal
Any de publicació: 2012
Editorial: Columna
Pàgines: 208
ISBN: 9788499304922

Les obres de Maria Barbal són curulles d’obsessions, angoixa, prohibicions i feminitat. Emma no n’és l’excepció i compleix al peu de la lletra les característiques narratives que han donat el renom de l’autora.

Una dona es troba per primer cop sola, desorientada i abandonada després d’haver-se decidit a deixar enrere una vida supèrflua i sense sentit. Amb la seva filla com a objectiu llunyà però persistent, la protagonista segueix una lluita constant que la duu fins a assolir un cert grau de bogeria i a viure en la més extrema misèria. Les situacions mostren la naturalesa de l’ésser humà i són una reflexió filosòfica interessant sobre els valors, les disfresses i la hipocresia que regeix la societat. 

 

Anuncis

6 thoughts on “Emma

  1. de tant en tant cal fer cas a les mares 😉

    Fa molt de temsp vaig llegir a Maria barbal i en gurdo un bon record. Hi tornaré.

  2. a mi es una del les escriptores que més m’agrada, fa molt poc he llegit càmfora, es una novel·la preciosa, te la recomano.
    l’altra escriptora que m’agrada tant com la maria barbal es Mª Àngels Anglada,quan tinguis l’oportunitat, llegeix-la.recomana-li a la teva mare l’hi agradara. fins aviat. tere.

  3. “Pedra de tartera” em va agradar molt però, en canvi, no vaig poder acabar “País íntim”.

    Pel que fa a les lectures jo no faig cas a ma mare, però en moltes altres coses sí.

    Et llegeixo,

    Un petonet!

    SU

  4. Una bona escriptora, dins del seu estil.

    Este llibre no em va agrada tant com d’altres però també el recomano perquè és facilet i curt.

  5. A les mares sempre se’ls hi ha de fer cas.

    A mi Emma em va entristir. Tristesa i pena, molta pena, però després ràbia, molta ràbia. Malgrat això crec que és una novel·la que s’ha de llegir, per reflexionar sobre una determinada condició humana. Una bona novel·la.
    Avui he descobert el blog i m’agrada, felicitats
    Fins aviat

Deixa un comentari

